aannastinas.blogg.se

Im just here trying to stay cool on these streets

Publicerad 2013-11-30 11:23:27 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Godmorgon på er! Hoppas ni hade en bättre väckning än vad jag hade, detta med att vakna till ljudet av katten som spyr på mattan nedanför var väl kanske ingen höjdare. Men hellre det är att det var jag som låg och spydde. Spytt på en lördag har man ju gjort förut hheehhrhrhehehehehehhehe
 
Denna lördags vakna timmar (ok halvtimme) har spenderats med gitarren. Har plinkat och plonkat och glömt allt vad frukost heter. Nåväl, ska ta och koka ihop mig en helt jävla hejdundrig frulle, för ni vet att ska man prestera på scen är det energi i kroppen som krävs. Hörs när jag har något kul att berätta om (eller om jag inte har det för den delen heller)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela