aannastinas.blogg.se

"Imorrn ska jag göra blåmögelost" "KUL"

Publicerad 2013-09-16 18:37:16 i Bondeliv,

Haha ja vad har hänt idag....... Det undrar jag också kan jag meddela er gott folk, det enda vettiga som blev gjort var väl dom där fyra mattetalen som ÄNTLIGEN blev uträknade, och att jag de senaste två timmarna ÄNTLIGEN har gjort klart geografi-inlämningen. Jajemen. Nu är jag och Pyongyang finito. Känns bra. Taggar nu att läsa 100 sidor i engelskboken (som ska vara klart imorrn), en engelskbok som jag läst 40 sidor i på en vecka. 100 till imorrn. Gudarna vet hur detta ska sluta. Menmen, ska försöka klämma in lite träning där nånstans också, så ska vi väl få ett lyckligt slut på detta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela