aannastinas.blogg.se

jag känner inte mycket, men jag känner saknad

Publicerad 2013-09-30 18:46:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Sen vi hördes sist har jag hunnit med lite ren och skär nostalgi. Har nämligen lyssnat på Sofijah's låt Varför cirkus tjugo gånger, och det ju sjukt hur texterna sitter kvar från när man lyssnade på dom sist. Alltså år 2009, jag var 13. Och jag såg ut som på bilden här ovan (varför blev jag ej antagen till top model kommer alltid förbli en gåta) Kommer så väl ihåg när jag började lyssna på Varför, min gamla vän Katarina hade sovit här, och vi tjuvringde till min handledare at the time, Gunbritt. Dock slutade hela detta samtalet i att jag blev påkommen och nog fan var det skäll på gång då. Liten och gullig som jag var, ångrade jag hela samtalet totalt och spenderade resten av dagen med att plugga in texten till Varför. NOSTALGI på hög nivå, med andra ord. Ta er en lyssning förresten, så himla värdelös är den ju inte

http://www.youtube.com/watch?v=bJkrhzv6NEQ

Ska ta mig ut i springspåret nu, så kör vi Brownie in a mug och svenskaplugg efter det. Recept på denna vackra brownie-skapelsen finns förresten några inlägg ner. Ha det fint sålänge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela