aannastinas.blogg.se

men det visste vi inget om än

Publicerad 2013-09-30 22:17:19 i hejdå farväl vi ses igen,

notera discobh:n som hänger uppe i vänstra hörnet, tror jag kör på den imorrn. fashion
 
Ett 2 & 1/2 män avsnitt & en kopp te senare börjar jag känna mig levande igen. Hoppas verkligen att man hålla igång detta med springandet, pga jag har så dåligt tålamod och tröttnar så himla fort på saker och ting. Men detta ska man väl försöka hålla uppe. Herehrehrhehhrhehrehrh.
Saknar förövrigt sommaren ganska sådär mucho mucho, att bara vakna när man vill var man vill och göra vad man vill hur man vill. T ex att spendera tio veckor med att scrolla facebook och äta bigpack. Hände en jag känner. Hehe. Heh. ehm. Nåväl tror inte jag har några fler viktiga livsskildringar att berätta om idag, annat än att jag höll på att springa in i en älg på löpturen. Jovisst, gott folk. Helt plötsligt stod den där, tjugo centimeter framför näsan på mig och ba "hej vgd". Sen blev det himla fart i tanken och där susade den älgen iväg runt monsterbacken. "Jahopp, fabulous life of annastina" tänkte jag innan jag sprang vidare.  
 
GONATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela