aannastinas.blogg.se

I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

Publicerad 2014-02-28 16:52:33 i hejdå farväl vi ses igen,

 
LOV ALLTSÅ
 
Jo då det funkar. Vafan ska man hitta på dock, är den stora frågan som vi alla ställer oss. Himmel. En vecka. Utan plugg? Utan dans? Hur ska detta sluta? Antagligen som det slutade sist jag blev rastlös. Jag bokade en biljett och hoppade på ett plan till London. 
 
Dagen då? Jovars, den har varit fin. Tro det eller ej men vi har faktiskt helt okej och hyfsat produktiva idag. Känns ovanligt. Och rätt så skönt, ska jag få lov att meddela. Hoppade på bussen från PC vid kvart i två och landade i krokom ungefär en timme senare. Detta med att byta bussar alltså, det kan man ju leva utan. Spankulerade runt i krokom i en halvtimme, småpratade med lite folk (small-talk master annastina strikes again. Tror jag kan vara world champion på det. Mmmm) och när klockan slog kvart över tre rullade 156an in. Fina kvart över tre 156an. Kära (hatade) buss som jag suttit på oräkneliga gånger under min Nyhedentid. Finns många ögonblick på den. Kult-förklaring på den. 
HEMMA. 
 
Har ätit glass och rostat bröd. Min tighta mars börjar bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela