aannastinas.blogg.se

Korsar avenyn på rullskridskor

Publicerad 2014-01-30 21:50:41 i hejdå farväl vi ses igen,



Då gott folk är det nämligen så att som jag tjatat om under en tid nu, så har jag pluggat väldigt mycket med EU. Detta pga att jag och tre andra babes imorgon beger oss mot finaste Göteborg för den nationella sessionen av European Youth Parliament. Där vankas det debatter, argumentationer, general assembleys och en massa jobb. Förhoppningsvis blir det dock inte lika kompakt som i november då första sessionen var (då den enbart var i två dagar). Nu är det fyra dagar vi ska befinna oss på annan ort och därmed vet jag icke om det blir någon vidare update på denna lilla sidan. Ska såklart göra mitt bästa för att smuggla in ett litet inlägg när jag får tid, det ska finnas wifi på vandrarhemmet vi ska bo på så håll tummarna govänner. 

Återvänder igen på måndag kväll, så nu är det väl bara att kämpa på. Vi hörs, ha det fint. 

Aaahhhh Göteborg må ju vara en av Sveriges bättre städer. Ska minsann ta och smyga ut någon natt så man får se lite av staden också. En öl eller två på Jazzhuset för att lätta upp det hela. 

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela