aannastinas.blogg.se

Jag vet hur ont det gör när hoppet dör

Publicerad 2014-06-30 19:50:27 i hejdå farväl vi ses igen,



Så var alltså ännu en arbetsvecka påbörjad. Gillar verkligen barn, var väl ändå dagens stora insikt. När man satt där på lunchen och matade en liten parvel med minimala potatisbullsbitar så insåg jag liksom det. Man kanske ska ta och skaffa sig en unge någon gång. Kanske. Eventuellt. Vi får väl se.

Annars då? Jo, gott folk jag har tagit mig ut på junis första springtur. Tur att juli inte börjar förrän imorgon då, annars hade det varit både juni och julis första tur. Och det hade ju låtit lite sämre än bara juni. Well. Det var väl helt okej, om man bortser från faktumet att jag nu ligger i en pöl av min egen svett på köksgolvet och överväger att skriva mitt testamente här och nu. Pga dör nu närsomhelst. Så kan det gå. Men det var väl också rätt gött, åtminstone känslan av "där jävlar satt den, DÖKTIG" men det är väl ungefär där det göttiga börjar och slutar. Well. Man kanske gör om det någon gång. Kanske. Eventuellt. Vi får väl se. 

Har även mjölkat kossor, och tröstat och pratat gamla minnen med gubben som levererar tvättmedel till oss. Pga hans tyska fru avled i cancer för en månad sedan. Gillar dom båda väldigt mycket. Det är väl ett rätt bra exempel på att man kan bli bra vänner med vem som helst, i mitt fall blev det Stig 64 år som levererar tvättmedel och toapapper till familjen Ericson. 
Du klarar detta gubben. Det finns liksom inget annat alternativ. Och jag saknar Liz. Mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela