aannastinas.blogg.se

ibland gör man fel, ibland gör man rätt

Publicerad 2014-03-30 19:07:48 i hejdå farväl vi ses igen,

 
 
Då var iaf ryss-jäveln färdigskriven. Två dagar för sent, men den som väntar på något gott väntar som bekant aldrig för länge. Gäller bara att försöka övertala kära Ulla-Britt om detta också. 
Annars har jag kollat på världshistoriens finaste film, Blå är den varmaste färgen. Dog fler än en gång under filmens lopp (den är tre timmar lång förövrigt, så jag började vid åttatiden imorse. Krävs många känslomässiga pauser i en film som den), och hjärtat brast ena sekunden medan man blev helt lycklig i hela kroppen den andra. En jävla röra med andra ord. Men den var fin. 
Har även käkat tårta och firat namnsdagsbarn, blev stupfull hos grannarna igårkväll (full m faster förra helgen, och grannarna denna helgen??? nästa helg är det 50årskalas i Kälastugan så då kör vi "annastina full med vuxna" - för tredje helgen i rad. Taggar. 
Har käkat okristligt mycket dadlar, burit kornsäckar så jag nu mer liknar quasimodo än mig själv, mjölkat kossor och övningskört till Järpen.
Det var väl ungefär det. Har äen löst lite pengaproblem, så nu kan man slippa oroa sig över det. Gött. Då slipper man sälja sig sjäv alltså. Fint. Förutom om det är till tårtprovning, då säljer jag mig hur gärna som helst. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela