aannastinas.blogg.se

"Vet du nåt nice ställe?" "Helvetet"

Publicerad 2015-04-28 21:17:27 i hejdå farväl vi ses igen,








Ja idag har jag tagit tjuren vid hornen och klippt mig. Trots potentiella tårar efter att ha sett resultatet (mest pga saknar mitt slitna hår</////3) så livades det hela upp med tingshäng, att få pussa på Wille och en gammal hederlig macka. Och kaffe. Mycket kaffe. Den soliga eftermiddagen var ganska optimal för utomhusaktiviteter, och vi spelade basket, gjorde filmer och planerade en framtida Valborg. Woho!!!!!!! Nä men det satt fint. 
Återvände hemåt vid halv sex, mjölkade, tränade på mitt tal inför morgondagen och hoppade in i bilen för att sätta kurs mot Nälden. Och Lenita. Här spelade vi gitarr, hoppade studsmatta, gick promenader, kastade sten och gjorde en utflykt till Ytterån. Lenita ville köpa godis. Så det var bara att gilla läget. Icke för att jag klagade :----).

Men nä nu. Nu är det inför ESC på ettan. Med andra ord: knappa in SVT1 och njuuuuuuut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela