aannastinas.blogg.se

Break all the chains holding me

Publicerad 2015-02-28 18:41:27 i hejdå farväl vi ses igen,




Mmmm ännu en produktiv och go dag går mot sitt slut. 
Gled upp ur sängen redan vid halv nio (!!!!!!!) imorse och spenderade min förmiddag med att leva life. Dvs hugga ved, köra traktor och frakta hö från hötornet. Nice. Dagen fortsatte med att jag agerade riddare i skinande rustning och åkte till Lenitas undsättning. Hon var fast någonstans bortanför Järpen och jag hoppade i bilen och hämtade upp min main bitch tillbaka till civilisationen. Det var sköj. Väckte en bakfull Wille, drack kaffe och käkade surdegsbröd runt hans köksbord,  lyssnade på Nina Simone och planerade lite. Jag och Lenita ville dö pga arbetslösa medan Wille plötsligt fick ett telefonsamtal om att han hade fått ett tredje jobb. Jahapp tänkte vi. Men MEN. 

Gled ner mot ***järpen city***, vinkade av Wille och käkade bullar. Rullade åter mot ösd-hållet, drack te i Nälden, hade rave och till sist for jag hem och mjölkade kossor. 

SÅDÄR. Det var det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela