aannastinas.blogg.se

"Vem kan stoppa oss när vi bara knullar fram"

Publicerad 2015-07-31 17:03:46 i hejdå farväl vi ses igen,





Idag rullade jag in till stan med bror & bror, letade parkeringsplats i åttio år och mötte sedan upp dessa två ljuva nere i Badhusparken. Dom delade ut kondomer för drottning & fosterland, Sanna fick praktisera en kondom-påsättning på en kir-flaska, jag gled med i RFSU-tåget och det hela var bara himla mysigt. Blåsten till trots. 
Blev upplockad av Anders, rullade tillbaka till kära Kälen, jag tackade ja till platsen i Uppsala (dock är min höst fortfarande exemplariskt oklar, så dont get your hopes up. Ni kan måsta dras med mig ett halvår till), förde över lite cash och bättrade på eyelinern. Yran ikväll alltså. 
Det kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela