aannastinas.blogg.se

Would I take any of it back?

Publicerad 2015-07-30 22:15:24 i hejdå farväl vi ses igen,



Dagen rullade på. Livet rullade på. 
Jag tryckte upp en snus eller två, mjölkade kossor, tog promenixar med voffen i regnet och käkade en macka med tzay och avokado. Det var minst sagt DELISH. Älskar ändå mina kokkunskaper? Då må vara extremt bristfälliga, men den mackan var fanimig värdig en Nobelmiddag. Med mina mått mätt alltså. Alltså.

Annars så. Begrundar min höst mer än lovligt. Har kommit till det stadiet då Uppsala inte är en självklarhet längre. Vill ju jobba ett tag nu. Tjäna lite cash. Dra till Asien i vår. Men vi får väl se vart det hela bär. Har trots allt ett helt dygn på mig att fatta mitt beslut. Ett jävla dygn. Varför måste jag alltid ta tag i saker i sista sekund. 

Kommentarer

Postat av: Särafull

Publicerad 2015-07-31 00:25:48

gmn följ ditt hjärta ba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela