aannastinas.blogg.se

jag har vart vilsen Lisa, allt har gått helt åt skogen

Publicerad 2015-03-31 13:57:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
mmmmmm haha här får ni en GO bild från 2013 år studentisch. När duckface fortfarande var det enda rätta man kunde göra på en bild, när man hade blodomloppet fullt med häxblandning och när Linnea precis hade däckat i ett trapphus. Mmmm det var tider DET. Nog om det nu.
 
Dagen resulterade i att jag ännu en dag befann mig på 12.20 bussen mot Kälen. Gick lite tidigare från samhälle-lektionen, bosatte mig med Schubert och Marin i Lyan, drack kaffe och planerade framtida kvällar i varandras sällskap. Det blir nice.
Annars så. Glodde lite på UF-mässan i sporthallen. Drack ännu lite kaffe. Fick ännu en inlämning att författa ihop (när ska detta sluta?????) och insåg att min lugg levde sitt egna liv. Åt 24263892 olika håll ränade jag till att den befann sig idag. Oerhört oklart. Wellz.
 
Man kanske skulle ta tag i någon av uppsatserna. Eller ta en promenix med voffen. Eller ignorera den växande plugg-högen och glo på ett seinfeld-avsnitt. Eller nåt. Den som lever får väl se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela