aannastinas.blogg.se

Vi ger fan i publik

Publicerad 2015-05-31 16:19:43 i hejdå farväl vi ses igen,



Mors dag alltså. 
Inledde denna minst sagt regniga söndagen med att packa ner mig till Krokom, inhandla blommor för mina sista slantar och köpa wienerbröd. Nice. Onödigt att klaga på den kombon ansåg jag starkt. Vad else? Hamnade hemma, fikade rejält med mis pärons, tog en sväng med voffen, körde in traktorn och tog sedan mitt pick och pack och begav mig mot Frösön. Hannerz närmare bestämt. 
Vi diskuterade gångna och kommande kvällar, käkade kaka och försökte räkna ut hur mycket alko som skulle komma att gå åt under den kommande veckan. Kom väl inte direkt fram till något vettigt svar på den frågan. Ganska mycket. 
Rullade vidare hem till Jonas, snackade om det mesta, och kramade varandra farväl (iallafall till ikväll).

Satte mig i bilen, sjöng med i Nationalteatern och hamnade i Kälen. Rätt så intetsägande dag, men ibland kan det vara precis det som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela