aannastinas.blogg.se

There is noone like me

Publicerad 2016-01-31 19:37:39 i hejdå farväl vi ses igen,



Idag fick jag det stora privilegiet att fika med två tvättäkta öset-girls som flytt the city of sin över en helg. Visade dom Gotlands, diskuterade allt som faktiskt skett sedan sist och hävde kaffe som om morgondagen ej existerade. Mmm. D var nice. 
Efter ett par timmar i detta sällskap hamnade jag hemma, packade ner lite kurslitteratur och begav mig mot EP för häng med Marikas Angels. Läste tio sidor innan jag panikartat slängde ihop skiten och istället började blev arg på Olivia som fotade för glatta livet. Goa ni. 

Hamnade hemma. Ringde Schubert. Snackade en timme. Det var minst sagt behövligt. Sen åt jag nachos till middag. 

Nu är planen så som följer: ta en redig långpromenad, glo på en dokumentär, somna tidigt. Vore gött om denna planen går i lås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela