aannastinas.blogg.se

Dont let this be our last song

Publicerad 2016-07-29 13:42:45 i hejdå farväl vi ses igen,

Och igår!!!!
Efter att jag vaknat efter cirka 200000 år av extrem sömn av att käre Zorobitch anlänt hem efter en tur på stan så beslöt jag mig för att detta ju faktiskt inte höll. NÅGOT måste jag göra med mina sista dag i city of sin. Tog således tunnelbanan in till city, inhandlade mig en glass på stikkinikki och glodde på folk. Sådär som morsan och jag brukade göra när jag var junior. Det var nice. Mottog ett samtal av en viss Siri (!!!) och tre sekunder satt jag på gröna påväg till Medborgarplatsen. Mötte upp min kära och vi bosatte oss på en lökig krog med billig öl vid namn Hellströms, investerade i en varsin öl (eller två) och snackade om våra liv, allt som skett sedan sist, glodde på framkallade bilder från våren och snackade uppkommande turer till andra sidan engelska kanalen och vad vi egentligen skulle göra med våra respektive existenser på planeten jorden. Bondade med en snubbe från Joe and the juice, tryckte upp en prilla och någon timme senare kramade jag min kära farväl och på återseende - och begav mig hemåt. Fick uppleva fenomenet "uppraggad på tunnelbanan" och anlände till Schlytersvägen. Packade ihop våra grejer, dansade till Lemonade och kramade kära Tilda farväl.
Begav oss mot TC, förbannade vår packning tvåhundra gånger och bosatte oss på älskade Sushiyama för en gammal hederlig sushimiddag. Det var nice. Mindre nice var det att bosätta sig på ett överfyllt nattåg påväg till Norrland någon timme senare - men men. Timmarna gick, jag lyssnade på ett sommarprat eller tre, och lyckades trots allt få en hel timmes sömn någonstans mellan Ljusdal och Bräcke vid fyra imorse!!!!!! Anlände till Krokom efter att ha plankat den sista biten från Östersund och däckade sött i sängen en timme senare.
Så ja. Det var den trippen.
Ikväll inleds yranhelgen och jag ifrågasätter mest hur i hela helvete en ska överleva det som komma skall. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela