aannastinas.blogg.se

Se dig för lillebror, här kommer lyckan

Publicerad 2016-06-29 19:40:49 i hejdå farväl vi ses igen,

Ja detta med att det mest händelserika som hänt under de senaste två jobb-fyllda dygnen var att Island vann måndagens fotbollsmatch mot England och jag en gång för alla kom ut som fotbollsentusiast, och att jag och morsan igår kväll tog bilen till Maxi i ett sista desperat försök att liva upp vår kost - säger väl det mesta om live, laugh och love nuförtiden. Detta med att vara nykter på vardagar kan nog lilla kroppen i framtiden tacka sin annars brutala husmor för. Och lilla plånboken lär väl ska tacka husmor för att hon klev upp kvart i sex på varje morgonen för att ta Saaben till Krokom och byta blöjor i tio timmar. Men så är det väl. Det där med att bli vuxen och försöka sig på att ta ett moget beslut eller två. Fast vad fan vet jag. Har två knappa månader kvar av mina tonår och egentligen skriker ju mitt inre över att "vafan annastina!!!! Du har två jävla månader kvar innan du når 20!!! Gör nåt kul av det för helvete!!!!" men ja. En har ju ändå gjort något kul av detta arma lilla livet lite väl länge.
Fast vad fan vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela