aannastinas.blogg.se

We were born to die

Publicerad 2016-06-27 18:30:18 i hejdå farväl vi ses igen,

Efter att ett-kaffet var uppdrucket, gräsmattan var klippt och jag hade fått eyelinern på plats tog jag plats i Saaben och rullade i alldeles för hög fart in mot stan. Mötte upp Lenita & Moa, diskuterade våra respektive midsomrar, lånade filmer på bibblan och drog ett gammalt hederligt subway-häng. Som efter en gammal hederlig krogkväll. "Det luktar fylla här".
Medan Moa gick och inhandlade cigaretter hämtade jag & Lenita bilen och efter att vi plockat upp Moa rullade vi mot Odensala och Tranbärsvägen. Här vankades det häng på taket, komplett med skitsnack om snubbar som korsat våra respektive vägar, kedjerökning och planeringar inför den kommande helgen. Klockan blev halv fem och jag gasade hemåt genom 59190274 bilköer i öset city. Hamnade hemma. Käkade makaronipudding och mjölkade kossor. Ikväll vankas det visst Island-England (hoppas England kör en brexit 2.0 och åker ur detta Europa-mästerskapet) och att käka en ost eller två. Ska investera i en way out west-biljett. Ta en skogspromenad och försöka att undvika att bli uppäten av en myggsvärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela