aannastinas.blogg.se

Jag var högt över varje golv

Publicerad 2016-05-30 23:17:23 i hejdå farväl vi ses igen,




Så var även denna dagen inom kort till ända. En dag som bjudit på massiva sektioner plugg, då jag redan 11.00 imorse installerade mig på Norrlands i sällskap av Hanna, Frida & Siri. Terminens sista inlämning skulle författas, och efter timmar av prokrastinering (som bl a innebar det fantastiska beslutet att dra och käka glass!!!!!) så fick vi lite gjort. Halva inlämningen författades - med förhoppningar om att bli klar med skiten imorrn. En kan ju alltid drömma åtminstone. 
Annars så. Begav mig iväg på lite häng bakom ÖG med Nicole, Amanda & Olivia vid femtiden, snackade den gångna helgen och livet i stort. Drog med mig Siri på Orvar efter en lång dag för att fira våra framgångar med en burgare och en cola. Träffade på läkar-studenten från balen som även är känd som en av de mest fascinerande karaktärer jag någonsin stött på - snackade småstäder och dess motsättningar, käkade vår jävla burgare och tackade för dagen. Begav mig hemåt. Ramlade rakt in i en hetsk diskussion runt mitt köksbord gällande att Trump var ett jävla rötägg, tackade gudarna för att mina korrar är så fantastiska människor och låste in mig på mitt rum ett par timmar senare för lite gammal hederlig alone-time. Glodde på en dokumentär eller två. 
Nu tänkte jag däcka. Imorgon väntas en liknande procedur (om än med en lite festligare avslutning). 
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela