aannastinas.blogg.se

när jag går med dig

Publicerad 2016-05-29 21:57:00 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Morsan
Vi har under årens gång haft våra stridigheter, och alltid har det inte varit superkul att leva under samma tak - för någon av oss. Men trots detta är jag så himla glad att jag har dig. Du håller mig i handen när det blir jobbigt, spottar ur dig meningen "jävla karlsvin" när jag pekar ut killen som krossade mitt hjärta på stan, skrattar med mig och sparkar mig i röven när det behövs som allra mest. Du peppar, bryr dig och gläds med mig. Jag älskar dig morsan. 
Bilden som syns ovan var vi på Liseberg år 2014, dagen efter att vi sett Håkan påå Ullevi. Min 60årspresent till dig. Om en vecka är vi där igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela