aannastinas.blogg.se

Du ligger med nån annan tönt

Publicerad 2016-11-29 23:01:22 i hejdå farväl vi ses igen,

Och min dig spenderades där mina dagar spenderas som allra mest - på Norrlands. I sällskap av min kära Sara jobbade vi eftermiddag, krängde luncher, diskade till fking förbannelse, rullade chokladbollar och hade allsång till Hurula. Icke helt fel. Att sedan få avrunda detta med den alltid lika fantastiska kombon burgare + bärs på Orvar - var icke så fel det heller.
Men nu ni, kära vänner. Nu gör this dancing queen kväller efter ett par timmar framför min nyfunna kärlek Skam. Och jag är iochmed Skam mer taggaf inför min tripp till Norge på torsdag än någonsin förr. Arrrrrrriba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela