aannastinas.blogg.se

(Så ser jag mitt Östersund)

Publicerad 2016-10-30 18:21:52 i hejdå farväl vi ses igen,

Så. Gårdagen.
Gårdagen fick sin kulmen när jag med bestämda steg styrde kosan bort mot Övre Slotts och Olivias hem. Väl framme vankades det kära återseenden, litervis med sangria, förberedelser inför kvällens surprise-party för Nicole (!!!!) och massa Beyonce. Nicole gjorde entré, vi skrämde kvinnan rejält och firade henne som så sig bör - med en och annan twerk, vodkashots, deeptalks och allsång till Silvana. Det var fantastiskt. Klockan fortskred och jag pep iväg bort mot Norrlands 04 för att dansa lite med Elias, och en öl eller tre senare, tusentals kramar och att jag ramlade ihop i en hög när Waka Waka spelades - drog jag min nya tradition med ett crispy mexican-mål på Max och däckade vid halv två.
Och idag. Idag har jag spenderat med me, myself and I. Har tvättat, filat på min komplettering, lagat mat för första gången på över en månad (d blev fking sill i ugn!!!! Så mätt och lycklig) och ett litet ångest-samtal hem till mina ömma föräldrar.
Saknar ju Jämtland. Skogen och krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela