aannastinas.blogg.se

(Ner på stan som en solkig student)

Publicerad 2017-04-30 09:37:03 i hejdå farväl vi ses igen,


Så. Min skvalborg. 
Den inleddes med att vi samlades hemma hos Malle för ett stycke dagsfest, massa kärlek och allsång till Silvana. Hällde i mig ett par öl och njöt av utsikten (som bestod av ett gäng fulla vänner innan klockan slagit 14). Drog mig vidare bort till Josefine för att göra oss vackra inför kvällens grandiosa Dammiddag på Norrlands. Hällde på oss glitter utan förbehållning, drack bubbel och spankulerade in mot stan. Väl på dammiddagen väntade spejsade vänner, ett fullt orimligt alkoholpaket och att jag skrek ut Jämtlandssången tills lungan punkterades. Så fortsatte kvällen. 

Män näckade, jag dansade bort livet och däckade hemma alldeles för tidigt och det var den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela