aannastinas.blogg.se

Left the bloodstains

Publicerad 2017-08-04 17:26:00 i hejdå farväl vi ses igen,

Och bara för att mina dagar på fjället för tillfället är ett minne blott så innebär ju inte det att en låser in sig utanför vildmarken. Med det sagt, så spenderade jag min eftermiddag på flon i sällskap av faster & far. Vi plockade mylta tills ögonen endast kunna utskilja färgerna grönt och orange, jag snackade Uppsala med faster och upptäckte avlägsna smultronställen (fast fyllda av mylta då, int jorlbær). 


Så. 

Har haft svårt att sova de senaste nätterna. Ovanligt svårt. Har nått fram till roten av problemet tror jag, att gamla troll och framtida prövningar gräver i det undermedvetna till den graden att John Blund räds att göra entré. Men men. Med tiden kommer bättring, hoppas samma för detta. 
Ikväll ska jag på bio. Blir nog behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela