aannastinas.blogg.se

Like when it hasnt been your day

Publicerad 2017-08-30 21:42:13 i hejdå farväl vi ses igen,

Och idag blev alltså dagen då lilla jag plockade upp en tvättäkta jävla filmkamera för första gången i lilla livet. 

Och det gick väl som det gick. NÅVÄL. Lärde mig iallafall vad NV-knappen betyder, hur en får fram rätt läge på vattenpasset, hur en får bort skärpnings-ränder på filmen och hur en kopplar in en USB-sladd. Sen att detta var cirka 1% av det jag SKULLE ha lärt mig skiter jag fullständigt i, och spenderade istället min kväll i sällskap av korre-polare, en promenix med Becks och idol-häng i björken. Som så sig bör. Har dessutom halsat cirka en dosa snus så kan väl inge påstå att jag är missnöjd med dagens prestation. Fick dessutom en guldnougat av Alfred. S/o.

Nu ska jag däcka. Imorgon ska jag skriva klart artikel-jäveln och spåna på idéer till filmningen på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela