aannastinas.blogg.se

På sjunde dan vaknade jag i Hagsätra - nu får det väl räcka

Publicerad 2017-08-28 17:56:15 i hejdå farväl vi ses igen,


Första dagen avklarad!!!!!!!!

Så. Efter en gårdagskväll bestående av att jag begrundat min existens i min ensamhet sippandes på en folköl som var medskickad av kära Julia och med Grease på skärmen - så vaknade jag till att solen sken. Och dagen visade sig bli en enda stor karusell bestående av nya intryck, människor vars namn jag mindes i en sekund, lunch och middag i solen och så kallade "slottspel" - även kallade för lära-känna-varann-aktiviteter. Ni som känner mig vet att jag ej är en stor beundrare av aktiviteter i detta slaget utan hellre sitter på en pub och snackar skit - men detta var faktiskt inte helt fel. Kastade stövel, sköt pilbåge, spelade kubb och kämpade på med lilla laget. Fick några nya vänner, gick på rumsrunda bland de nya (och blivande) bekantskaperna - och nu har jag helt sonika låst in mig för lite högst välbehövd ensamtid innan kvällens idol-häng borta i hus Eken drar igång. 

Jovars. Det kanske blir något av det här ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela