aannastinas.blogg.se

Du fick en kille och ringde aldrig igen

Publicerad 2017-12-10 23:09:26 i hejdå farväl vi ses igen,

Jo jävlar i denna livets lilla låda. 

Sedan vi sist hördes i fredags har det ju faktiskt hunnits med en hel jävla helg. En helg bestående av kära vänner, alkohol och orimligt många timmar i Farsta av alla ställen. I fredags tryckte vi in oss i Felix bil och rullade mot city, inhandlade bubbel på bolaget i Brommaplan och hamnade i stan för lite förkrök, allsång till Håkan och diskussioner innan vi gjorde entré på södra teatern för lite spelning. Solen närmare bestämt. Dock, var lilla jag uppenbarligen väldigt full och drog med mig Tilda på pubrunda istället. Slog följe med ett sällskap bestående av 99or & pundare och hamnade i Farsta kväll 1. Vaknade alldeles för sent, rörde min bakfulla röv åter mot kagge - endast för att en timme senare röra mig åter mot stan. Bärsade i sällskap med Peter & Anton på bussen, hängde på donken like the good old days och gjorde entré hos Emma i Högdalen en timme senare efter att vi hängt med minderåriga Youtubers, förlorat halva sällskapet till ragg på söder och halsat en öl. Jo jävlar. Och kvällen fortskred. Vi körde dricklekar, dansade, folk drog poppers, jag snackade massa skit, däckade på toan och hamnade i Farsta kväll två. Gud. Aja. Däckade vid fem-tiden efter att ha glott på japanska slasher-movies och fotbollsklipp i hundra år. Vaknade återigen alldeles för sent, upptäckte att det fan var helt jävla omöjligt att ta sig till kagge pga jävla julmarknad, slog följe med Alex & Anton, hamnade hemma tre timmar senare och resten av denna kvällen har spenderats med Nobelbanketten, fotboll med korren, makaroner och ost. Nu ska jag däcka. Tacohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela