aannastinas.blogg.se

Just begun

Publicerad 2017-12-27 18:55:17 i hejdå farväl vi ses igen,

Och varför klaga när en onsdag uppenbarade sig framför ögonen. Jag släpade mig upp ur sängen, hällde i mig femtio koppar kaffe och avverkade gårdssysslorna. Glodde på gamla utgåvor av jul i kälen och blev upplockad av goran för att leva rövare på Jämtlands vägar. Resan tog oss till tings för att avverka set senaste skvallret, en chokladboll och att jag satt och filosoferade över gångna tider i dessa memory-lane-lokaler. Inhandlade en dosa snus på Ica och snubben i kassan sa "jaha det vanliga?". Och till tonerna av Britney for vi hemåt. Käkade omelett och mjölkade mina kossor. Nu vankas det jävla pokerkväll i bystugan och givetvis ska far & dotter Ericson representera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela