aannastinas.blogg.se

(All night no sleep)

Publicerad 2017-02-26 11:01:25 i hejdå farväl vi ses igen,

Så. Jag drog med mig lilla familjen ner på stan och sökan efter den ultimata puben inleddes, något som raskt övergick i "vi tar vilket jävla ställe som helst" pga spöregn, en pub hittades och till tonerna till fotboll på storskärm sänkte vi en firre å chirre å en stor stark. Klockan blev 21 och jg sällskapade med mina kära hem till hotellet - enbart för att strax vända på klacken och springa raka vägen in i Siris armar. Vi bosatte oss på en pub, varvade ölrundor, fick mac n cheese-bollar av vakten och diskuterade allt som minst sagt behövdes diskuteras. Jag drog associationer mellan paradise hotel och Norrlands, och Siri avhandlade sitt liv som bosatt i en gammal hederlig metropol. Vi tog vårt pick och pack och dansade hela vägen till kvällens happening, Koko. Väl framme var klockan 23.30, vi hällde i oss öl och redbull och dansade som om det var första gången vi stod på ett par ben på det svettiga dansgolvet i den gamla teaterlokalen till lady gaga och Journey. Helvete i helvete vad helvetes jävla kul det var. Klockan tickade på, jag svettades bort all min skam och vid 04 däckade jag hemma, efter en amaze jävla kväll en kär jävla väns sällskap. Vi ses på Valborg, kära du. 


Och nu. Nu ska jag och lilla familjen ta metron bort mot White heart lane och Tottenham. 
WE ARE TOTTENHAM FROM THE LAINES


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela