aannastinas.blogg.se

Kiss him goodbye

Publicerad 2017-01-30 17:25:35 i hejdå farväl vi ses igen,

Och trots en smärre röra till dag då lilla huvet exploderat cirka 40 gånger, en röra till föreläsning klockan 08 jävla 15 imorse och mensvärken from HELL har det hela ändå livats upp med häng med kära kursare, samtal med pappsen som bad mig att bara göra saker jag brinner för och tycker om, dricka en kopp te och ta en lång promenad, en Rosie som ringde och gav livspepp, linsgryta och vänner som var taggade på en tripp till London i april - så jag lever väl ändå trots allt. 


Nu ska jag ta mig en långpromenad. Rensa skallen. Koka kaffe. Sätta mig på EP och plugga skiten ur den här jävla kursen. För det är ju som Rosie sa, "annastina du ska ju en vacker dag rädda världen, då kan det vara bra att ha lite kunskap om vad en marknad och procentandelar är. Så du kan argumentera med kapitalister och faktiskt vinna argumentationen".

Vill slå ett slag för mina vänner. Ni är fan i mig fantastiska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela