aannastinas.blogg.se

Dont wanna be anything other than

Publicerad 2017-07-23 22:10:50 i hejdå farväl vi ses igen,

Ja jävlar i min lilla låda. Vad en sväng till Härjedalen avslutades med dunder och jävla brak. 


Gårdagskvällen inleddes med att jag & Ida trädde cirka tvåtusen grillspett, knäppte en bärsa eller två, svidade om till kvällsstassen och fördrinkade på altanen. Allt ackompanjerat till att de första regndropparna föll lagom till att vi bar in förrätten - och således fortsatte Oppsittjet under tak. Så att säga. Kvällen fortsatte, vin konsumerades i alldeles för orimliga mängder, citat från svortboka lästes upp, jag skrattade tills jag grät av högst oklara anledningar, brände upp gamla misstag i en liten vikingabegravning och tryckte tzatsiki tills det sprutade ut öronen på mig. 
Hade ett deeptalk eller fyrtio, nakenbadade, söp bort mina trosor, folk slog sig sönder och samman i bunkern och jag däckade någon gång efter 02.

Och idag då. Har varit: bakis. Har också: bilat till Sveg för en kaffe på lokala 50talsfiket, spelat Pirates of the Carribean techno remix på alldeles för hög volym medan vi susade genom Härjedalen och hamnade hemma vid 19.30. Kramades med mamma, käkade potatis. Ska nu: däcka.


Ja jävlar. Vad glad jag är för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela