aannastinas.blogg.se

Push me I'll fight it

Publicerad 2017-07-14 01:17:49 i hejdå farväl vi ses igen,

Skriv inläggstext 

Från gångna tider med några favoriter.


Jovars. En dag har avverkats, i kära äldreboendets tecken. I sällskap av kollegor som snart skulle ramla rakt in i semestern, en ziljard koppar snuskigt starkt kaffe och potatis. Fick rulla hemåt vid 21-tiden, ochsläktskap hemma möttes jag av kär storebror som tagit sig norröver från Uppsalas sekelskifteshus - och i denna varelsens sällskap fick lilla jag förtära tekopp efter tekopp.

Annars så.

I vanlig ordning har lilla jag det lättare sagt än gjort att låta mig bäras iväg på John Blunds vingar, och således har jag spenderat den senaste halvtimmen med att fundera över lilla framtiden. Skrev följande som anteckning i telefonen; 


Grejer jag ska (ok kanske inte dödsstraff om d ej genomförs men) göra innan 25

Ta en jävla examen inom något jävla område från nåt jävla ställe
Ta ett bra jävla vikariat och hålla mig kvar
Skriva reportageserier om glesbygden
Bli citerad i presidenttalet på yran
Besöka en eller två nya världsdelar
Besöka någon av dessa själv
Våga bli riktigt kär 
Sluta snusa
Hålla tummarna för att Gbg-snubben gifter sig nån jävla gång så jag kan släppa människan 
Börja betala tillbaka studielån 
Snickra nåt. Typ en stol

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela