aannastinas.blogg.se

No time for us

Publicerad 2017-06-30 17:41:02 i hejdå farväl vi ses igen,

Efter att lilla jag under min gårdag fått vara bakfull i mitt eget sällskap, suttit och funderat över gångna tider, sytt ihop hål i kläder och lyssnat på sommarprat begav jag mig bort mot My i solskenet. Lyssnade på irländsk progg och kände mig levande under den tim-långa promenaden. 

Väl framme vankades det bärs, planering inför sommarens bravader i Härjedalen & Jämtland, skvaller från nationen, updates gällande vissa situationer och hur de löst sig, Miss Li och pepp inför potentiella trippar till Tyskland. Och lite sånt smått och gott.
I varandras sällskap promenixade vi sen bort mot nationen, diskuterade USA och vilket skevt jävla det verkligen är ovh väl framme vankades det enormt kära återseenden, Falcon, veg Martin och timslånga diskussioner gällande framtidsplaner, gångna fyllor och planering inför ett dopp i Fyrisån. Och någonstans här blev en annan berusad. Riktigt. Strippade med Matti, kramades alldeles för mycket, hällde i mig någon Falcon till och skrev i citatboken. Hamnad på Palle med Matti, Myhr & Simon, det investerades i en kanna och därifrån avslutas mina minnen från den kvällen. Tog mig hem på något vänster, vaknade med vitlökssås i håret och har idag inte gjort ett skit förutom att kriga mig till systemet, gått till Yukikos för att köpa sushi enbart för att inse att stället hade stängt och istället blev det halloumi & Cola till middag. En lång jävla promenad. Men sånt kan vara behövligt.

Ikväll är det Challes 23årsfest. Galenskaper kommer ske i sällskap av livets jävla gäng. Fan vi hörs om en överlever.

Undrar när en kommer åka hem egentligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela