aannastinas.blogg.se

ett sista glas

Publicerad 2017-11-12 22:27:18 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Yours truly har överlevt de stressigaste dagarna under hela jvla året troligen, och kan såhär på ålderns höst sitta och finurla över gångna tider. More like, dee senaste tre dagarna.
Käa vänner. Det har flängts, jag har haft en fyradagras, befunnit mig i tre städer och varit oresonligt bakfull. Hängt med några av de jag älskar allrra mest, varit bakis och vilse i Linköping en snöig morgon, hånglat i skrubbar, gått på bal, snackat skit med Elias, halsat femtio punsch, skrikit ut Crambamboli, blivit kär i en dansk, spytt på Vaksala torg innan klockan 22, kramats med en jävla massa kära, hängt på Orvar, carpat min gamla korridor och genomfört tusen foto-uppgifter.
Fy fan. Nu ska jag sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela