aannastinas.blogg.se

no moneyman

Publicerad 2017-11-24 22:09:26 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Redan klockan 07.00 ringde klockan för fröken Ericson, och i sällskap av kära roomisar slängde jag i mig frulle på två millisekunder, kastade på mig eyelinern och hoppade på bussen mot city. Och sedan följde en dag av studiebesök, på Aftonbladet under förmiddagen och Nyheter24 på eftermiddagen. Och även detta överlevdes, tack vare guldklimpar till klass, en tre timmar lång lunchpaus och AW på medis. En AW som resulterade i sex-snack, en öl för mycket, snusprovning och att lilla jag tog mitt pick och pack, agerade pensionär och hamnade hemma klockan 19.30. Och resten av denna fredagen har jag spenderat med mitt pyssel, makaroner och Hitlåtens historia på svtplay. Nu ska jag däcka. Imorgon vankas det dags-oppsittje. Hjälp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela