aannastinas.blogg.se

Utan dig är jag ingenting alls

Publicerad 2017-11-13 21:30:52 i hejdå farväl vi ses igen,

Det blev måndag. Jag kickstartade veckan med nya vetskaper om redigeringsprogram, livspepp från kära klassisar och att jag till slut flyttade. Inte längre än 20 meter, men likväl en flytt. Och det firades med att vi tryckte in sju pers i en bil och dundrade till Ekerö C för inhandling av nödröd, bölöl och fnittvitt. Sen bosatte vi oss på mitt golv, snackade kärlek, dudes och dåliga haff, blev lite salongs till tonerna av Vånna inget och glodde på fotboll. Nu tänkte jag pynta vidare i mitt nya hem, tänka på gångna tider och vara ändå ganska nöjd med hur saker och ting kan te sig i slutändan. Allt löser sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela