aannastinas.blogg.se

blod i sanden

Publicerad 2017-10-18 20:51:35 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Nä men. En kan väl inte fylla denna hemsidan av allvar HELLER. Så att.
Dennda dagen har inneburit både det ena och det andra, vill en vän av ordning lova. Jag har pluggat, accepterat hösten som fenomen efter att ha bevittnat typ den finaste höstdagen under min livstid, åkt vilse i city på kvällskvisten med Becca & Lissa i sökan efter en jävla hemmakväll, käkat chips till lunch och lösgodis till middag.
Så var det det här med rutinerna, eller snarare, frånvaron av rutiner. Behöver nog just det, rutiner. För att funka. Således ska jag imorgon bitti inleda en ny rutin som jag kallar för "kånka 30 kilo filmutrustning över hela city, vara trött, less och bitter medan folk glider förbi i lamborghinis och fan vet jag såna där segways". Det tänkte jag starta med imorgon. Först dock: kvällspromenad & PH. Ma höres.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela