aannastinas.blogg.se

Dina blickar smakar citrus

Publicerad 2017-10-01 20:47:21 i hejdå farväl vi ses igen,

Och sen. Sen vankades visst mitt första 04a. Som arbetarjävel. Mätte upp Elin, Milly & Gurra på Orvar för en pre-öl och en tallrik pommes, diskuterade vad vi skulle få komma att beskåda under kvällen och svidade om i datasalen. Roddade undan Strömholms, halsade 20 liter kaffe, bar 200 bord, och hade århundradets kassastrul i alten. Nåväl. Fick TILL SLUT spela tusen och en natt och sälja tuborg till berusade gask-gäster, så är ändå nöjd. Sippade på en GT my hade snott åt mig och log åt spektaklet framför mig. Folk i håruppsättningar gjorde masken, shottade gin och försökte betala med garderobslappar. Jag tog ett varv och kramades med kära vänner. Klockan slog 04a, jag skrek ut min själ till my heart will go on, buggade till stad i ljus och städade tills klockan slog 06. Knäppte en tuborg på KC-kontoret, garvade åt den gångna natten och tog gruppbilder på trappen. Pallrade mig lite salongsberusad och svintrött till tåget, pendlade totalt 3 timmar och kämpade mot sömnen på samtliga färdmedel då en tupplur med all säkerhet hade resulterat i att jag vaknat upp i Vetlanda. Nåväl. Har således spenderat en dag på kaggen, komplett med plugg med Johannes, sväng till Solna med Becca, tre konsumerade matlådor och att jag äntligen tvättat. Nu har jag varit vaken i 32 timmar. Ska ringa pappsen. Och dö. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela