aannastinas.blogg.se

ohoj för natten, som skriker ja

Publicerad 2017-10-23 10:26:04 i hejdå farväl vi ses igen,

 
 
Fredagen svepte i vanlig bort lilla fröken stinq till något nordligare breddgrader, Uptown för att vara exakt. Efter en pednelresa bestående av att slinka förbi Vetekatten och förtära fika tillsammans med en gammal vän i form av Maya, diskuter livet sen sist, dudes och frmtidsutsikter - så tackade jag för mig och anlände till bekanta gator. Bosatte mig på ÖG där Siri snart gjorde mig sällskap, konsumerade öl, snackade en jävla massa skit, Siri lärde en arm bonde lite raggningsknep, jag tryckte upp en prilla till och vi satte segel mot Orvar. Och så. Har en väl hamnat på Orvar kommer en inte gärna därifrån, fick jag snart medfara. Det beställdes 0.5or till höger och vänster, snackade kvotering med dudes, ifrågasatte fenomenet "knyta flugor" och hamnade i en lägga någonstans längs med Fyrisån, där lilla jag också tvärdäckade. Vaknade av att klockan ringde halv åtta och drog min bakfulla röv till nationen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela