aannastinas.blogg.se

ser du ljuset från andromeda

Publicerad 2017-10-30 12:17:58 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Så lördagen. Efter att mitt huvud exploderat ungefär fyrtio gånger påväg till Uppsala så ramlade jag in på nationen och halsade mozzarella-mackor och kramades med mina kära. Snackade skit, prydde våra huvuden med spindeldiadem, snusade sönder käften och bytte om till norrlands-skjortor med Gurra & Jocke. I dessas sällskap skulle sedan min dag/dygn komma att spenderas. 
Vi roddade fördrinkar till Älggasken, knäppte ölflaskor inne i gamla, roddade disk och serverade sedan hela jävla gasken. Det var fett. Folk var taggade, jag jobbade med ett gäng bästisar och klockan slog någonstans där i det hela elva. Jag konstaterade att jag spillt dessertvin på hela mig, var kär i bordet jag hade servat och halsade en ypsilon-öl med hovis. Ramlade ner i datasalen för sexa, pussade på mina vänner, sjöng orimliga mängder och flög raka vägen in till släppet. Tjosan. Här vankades det öl och mera öl, kramar med gamla kompanjoner, dans och ännu mer dans, en miljard misstag och slocknade mellan Jocke och Gurra vid 05-tiden. Och det var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela