aannastinas.blogg.se

Tiden går (alldeles för fort)

Publicerad 2017-10-03 19:54:05 i hejdå farväl vi ses igen,

Lilla livet rullar på utan några större konstigheter. Bokstavligt talat egentligen, då jag spenderat min dag inuti beccas bil i sökan efter ett jävla SL-center som tog oss långt bortanför Ekerö. Tekniska närmare bestämt. Nåväl. 1040 kronor fattigare blev jag, och ett busskort rikare. Imorgon ska jag & Johannes visst kliva upp i ottan och bege oss mot nya äventyr, ett nyhetsreportage ska filmas ihop och min mensvärk gör sig ständigt påmind. Nåväl. Får avsluta min kväll med gamla dokumentärer om Joplin, telefonsamtal till morsan och tre dosor snus så varför klaga egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela