aannastinas.blogg.se

vi var kids, just kids

Publicerad 2017-10-30 11:52:51 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Ännu några alkoholfyllda dagar i lilla livet har passerat, och det är väl hög tid att börja summera de små fragment av minnen som finns kvar av de samma. Så.
I fredgas fick lilla klassen höstlov. Efter en dag av nya fotokursen tog jag mitt pick och pack och hoppade in i Elinas bil i sällskap av mina kära. Vi susade över Stockholm och ramlade in i hennes lägga i Spånga, knäppte första bärsen och pyntade läggan till oigenkännlighet. Klassisarna anslöt sig, fejkblodeet flödade, vi groggade och lekte oklara lekar. Spelade huvudvärks-musik, knackade på hos grannarna och lilla jag mottog en lapdance. Jovars. Varför klaga när inget finns att klaga på. Klockan blev berusad, jag hoppade in i Therese bil efter typ den trettionde groggen och några spontantal, hamnade i Solna och blev matad med cigaretter och ostmackor till jag slockande vid fyra-tiden. Jovars. Det var en kväll det där med. Vaknade och tvingade iväg mig till pendeln. For till Uptown.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela