aannastinas.blogg.se

Ey du har bara varit här sen i onsdags?

Publicerad 2018-04-08 18:12:36 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

Kärleken jag hyser för min hembygd är större än all kärlek jag kan känna för något annat. Människorna i hembygden inkluderat i hembygds-begreppet.
En helg har passerat. En helg av idioter, rosé, kossor, familj & smygsnusande. Ikväll tar jag nattåget söderut men tar med mig lite påfylld energi inför den kommande veckans prövningar. 
Äh. Alla de olika delarna är det som gör världen till en helhet. Håll hårt i det som betyder något, och resten - dont bother. Allt löser sig, och allt dåligt för med sig något gott. Nu ska jag ta en långpromenad i plusgraderna som så sakteliga förvandlar snölandskapet till slask och blöta fötter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela