aannastinas.blogg.se

Flogsta, Stenhagen hela vägen till Luthagen

Publicerad 2018-04-05 21:30:23 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Långa nätter utan sömn har passerat sedan vi sist hördes. Jag har lämnat in ett stycke kamerajävel på framkallning, har mjölkat kossor och framförallt - hängt i lilla Stockholm. Åre.
Det vankades alltså umgänge med Ingeborg, en högst färskt nytillskott till min polar-skara. Jag kutade längs över Åre för att hinna till bolaget, tog en taxi till Kläppen med världens trevligaste jävla chaufför, vi korkade upp vinet och sen gick fan käftarna varma. Vi snackade gångna tider, knull, antalet duschningar i veckan som är acceptabelt, framtida sommarkvällar och blev fulla där nånstans. Hamnade i stan, sprang runt mellan Holiday, CountryClub & Åresjön, jag ciggade som aldrig förr, var party-stinq med hela svenska folket och fuckade ur till Labyrint. Kvällen blev 02.30, jag bevittnade slagsmål på Max, hånglade i hissar och umgicks i en dryg jävla timme med Labyrint???? Hamnade på efterfest, dansade till Beatles, glodde på en stulen orkidé och for hem vid 10-tiden. Med noll timmars sömn i bagaget. 
Och så har dagen fortsatt. Har varit oförskämt pigg trots att inte sovit på snart två dygn, mjölkat mina kossor och gått på bio med mor & bror. Tårtgeneralen. Se den. SE den. Och älska din småstad lite extra.

Kanske ska slagga snart. Det var ju faktiskt ett tag sen.

Älskar kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela