aannastinas.blogg.se

Leva här, leva här

Publicerad 2018-04-01 18:43:52 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och påsk firade i hushållet Ericson. Fyllan var ett faktum efter en dag av gårdsjobb, fotboll och korvgrillning - och jag fick snapsa i sällskap av min käre morbror som droppade anekdoter från sin ungdom medan farsan hällde upp en GT till. 
Och idag. Efter en förmiddag av kaffe, korsord och hönedrivning bosatte jag mig i bilen och gasade i full fart mot stan. Kärringbacken närmare bestämt. Väl framme åkte jg och ett gäng kära vänner madrass, hade race med GT-snowboarden, carpade Statoil-kaffe och drunknade i solskenet. Skjutsade hem Viola & Moa innan jag bosatte mig hemma hos Maya för tedrickande och skitsnack. For hem till tonerna av NRJ hit radio ocg mjölkade mina kossor. 

Usch vill alltid ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela