aannastinas.blogg.se

Rör inte min skinnjacka

Publicerad 2018-04-25 19:27:21 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

....... och så sågad som jag blev idag på magasinpitchen var det fan längesen jag blev. KNARK visade sig inte vara ett superlyckat namn på ett magasin, och det är visst bra att dubbelkolla mail om när man börjar lektionen så att en inte fortfarande ligger och slaggar när en ska stå och försvara sin idé. Nåväl. Ett vegan-magasin blev det och jag ska tugga glesbygd. Blir nog bra. Annars så. CSN mottogs varmt idag och sällskapet i björken stuvade in sig i Beccas bil och länsade bolaget i Ekerö C. Jag tryckte min lyxmacka, tvättade och garvade åt Lisas snaps. Två dygn till Valborg. Jag är redan slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela