aannastinas.blogg.se

Ska jag köpa en öl till som vi gör i Norrlands inland?

Publicerad 2018-04-03 11:04:51 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

Igår hamnade lilla familjen i Åre. Vi rullade mellan dyra fik mainly för stockholmare, jag ocg farsan diskuterade Åres uppkomst som skidort "det var efter VM-54" konstaterade farsan ganska raskt, "då var faster och tittade".
Solen stekte som den gjort exakt alla de dagar jag varit hemma, får väl kompensera för en sommar som jag kommer spendera inne på en redaktion. Nåväl.
Jonas drog hem, jag mjölkade mina kossor och Anders drog fram portvinet. Vi kollade på vetenskapens värld, aka världens bästa program, där dom snackade Voyagers resa i rymden. Dom berättade i programmet att om fyra miljarder år, när solen svällt till ett stort rött gasklot och allt liv utplånas på jorden - så kommer Voyager fortfarande fara runt i universum. Spelandes Chuck Berry och Mozart. Även när alla rester av mänsklig civilisation är borta. Fyra miljarder år. 
Fattar ni hur sjukt det är??????

Nu ska jag riva ner hö och gå med voffen. Ma höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela