aannastinas.blogg.se

Utan dig är jag halv

Publicerad 2018-04-22 16:17:59 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En fredag blev lika kvickt som alltid till en söndag, och jag vinkade farväl till mitt livs huvudpersoner från min trappa på kagge. Men med två fantastiska dagar i bagaget.
Dagar som inkluderat bärs på hotellrum i Bromma, att pappa blivit chockad över mängden människor som faktiskt cirkulerar i Sveriges huvudstad, att vi glott på svenska Akademien, kollat på nakna kvinnor på fotografiska, strosat längs med E4an i Bromma mitt i natten, druckit GT på liten bar på söder, vimlat i 20+, käkat bakelser vid Drottningholm och snackat oerhörda mängder skit medan kramar utdelats. Och jag vinkade hejdå till morsan & farsan, stängde dörren och släppte spärrarna. Tårarna rann utan pardon och sedan dem dörren stängdes känns allt bara så jävla mörkt. Fy fan. Allt jag vill i mitt liv är ju att få dricka kaffe med morsan, köra traktor medan farsan imponerat tittar på och att få ta långa promenader i Kälens skogar. Men men. A girl has to do what a girl has to do. Sen att mensen med 100% säkerhet är på ingång och att jag har slut på snus förbättrar inte direkt min sinnesstämning. Aja. En överlever ju detta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela