aannastinas.blogg.se

All I want is

Publicerad 2018-02-19 19:55:37 i hejdå farväl vi ses igen,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och trots århundradets jävla monsterfylla för fröken Ericson i lördags så överlevde jag ju. Ju. På nå vänster. 
Well. Annars då. Pga monsterfyllan jag nämnde i föregående mening så fick jag exakt: noll gjort igår. Gick och la mig halv nio. Bara en sån sak. Vad else. Idag började min andra och sista praktikvecka. En dag bestående av att jag rullade genom Lugnviks lagerlokaler i redaktionsbilen, tryckte i mig en halv tårta till lunch och slutade dagen enbart för att åka hem och fila på mitt jävla personliga brev. Sista ansökningsdag för sommarjobb idag uppenbarligen. Aja. En lever en lär det går väl sisådär. Blir nog en tidig kväll ikväll med. Ma höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela