aannastinas.blogg.se

du kommer gå långt (svina runt i bangkok)

Publicerad 2018-02-01 19:49:16 i hejdå farväl vi ses igen,

 
Jo jävlar. Sen sist då.
Sen sist har jag hunnit med att få århundadets jävla kuk-panik över teknik som vägrar fungera, misslyckade nyhetsinslag, rödtjut & sleep-over hos Elina, däcka i soffan med Linn & Annies rövar i mitt ansikte, har glott på SAMTLIGA snabba cash-filmer, snusat som ett as, druckit ännu mer rödvin och haft pysselstuga med Lisa & Becca. Det blev bland annat tavlan ni skådar ovan. Mycket nöjd. Nu då. Nu tänkte jag spendera min kväll med att hata på det manliga släktet (typ som jag brukar spendera mina kvällar), förhoppningsvis ta en tidig kväll och attenda en lökig dag i escuela imöra.
 
Det blir la vad det blir av detta livet. Huvudsaken är väl att en förr eller senare kommer ur det. Men det gör ändå ingen levande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela